Lekkende kraan

In het voorjaar van 2010 werd in ons appartement in Arnhem de badkamer en het gastentoilet door Scheffer Badkamers compleet gestript en compleet opnieuw opgebouwd en ingericht.
Het eindresultaat was voor ons tot volle tevredenheid.

Nu merkte in onlangs een kleine lekkage bij een van de Hans Grohe-kranen van het badkamermeubel.

Ik stuurde bijgevoegde foto per mail met de vraag aan Scheffet Badkamers of zij hieraan nog iets wilden/konden doen of dat ik het probleem zelf lokaal diende op te lossen.

De dag waarop ik de mail verstuurde werd er geantwoord dat een aantal dagen later de vertegenwoordiger van Hans Grohe in Zelhem zou komen en dat het probleem zou worden besproken.

Een paar dagen later werd ik gebeld door Scheffer Badkamers dat de lekkage kon worden verholpen door het binnenwerk van de kraan te vervangen. Ik zou dat zelf kunnen doen aan de hand van de handleiding die Scheffer Badkamers met bedoeld binnenwerk mij kosteloos per post zou toesturen.

Ik stemde daarmee in en ontving de volgende dag het binnenwerk met de duidelijke handleiding.

Het vervangen was zo gebeurd.

Ondanks het feit dat er geen garantie meer was, heeft Scheffer Badkamers deze service om niet verricht. Klasse!!

Hiervoor grote dank.

Fam. A.Th.M. Vrijhoeven (Arnhem)